Abonnementsvoorwaarden

Via Go-Vital kun je je aanmelden om met korting een abonnement voor gebruik van het vitaliteitsaanbod van onze partners (“Abonnement”) af te sluiten. Dit kan alleen als jouw werkgever of vereniging een contract met Go-Vital heeft afgesloten. Je ontvangt hiervoor een e-mail met aanmeldlink. 

Om gebruik te kunnen maken van het vitaliteitsaanbod, is het nodig dat je akkoord gaat met de tarieven, en eventuele huisregels, algemene voorwaarden en privacyverklaring van de door jou geselecteerde partner(s). Deze informatie is beschikbaar op het Go-Vital platform. Voor jouw aanmelding brengt Go-Vital eenmalig € 7,95 administratiekosten in rekening. Afhankelijk van jouw regeling met je werkgever, betaalt ofwel jouw werkgever deze kosten ofwel brengt de door jouw geselecteerde partner deze bij jou in rekening.

Met een Abonnement kun je gebruik maken van het vitaliteitsaanbod tijdens de reguliere openingstijden van de betreffende partner. 

Gebruik van dit platform en het vitaliteitsaanbod van onze partners is altijd op eigen risico.

Je zal zorgdragen voor tijdige en volledige betaling van de kosten voor het Abonnement (tenzij jouw werkgever of vereniging deze kosten geheel voor haar rekening neemt). De door jou geselecteerde partner mag de opgegeven tarieven na 12 maanden wijzigen en bij een eerstvolgende verlenging doorberekenen, mits de partner deze tariefswijziging ten minste 2 maanden voor ingangsdatum van de nieuwe tarieven via het Go-Vital platform kenbaar heeft gemaakt.

Je staat ervoor in dat alle informatie die je aan Go-Vital verstrekt juist, actueel en volledig is.

Je bent verantwoordelijk voor alle activiteiten die plaatsvinden onder jouw deelnemersaccount. Het is niet toegestaan om derden toegang te geven tot jouw inloggegevens.

Wij kunnen jouw deelnemersaccount beëindigen, bijvoorbeeld in het geval van verdenking van fraude, schending van deze voorwaarden of wijzigingen in toepasselijke wetgeving.

Als je uit dienst treedt bij jouw werkgever of jouw lidmaatschap opzegt, kan je niet langer aanspraak maken op korting op het vitaliteitsaanbod van een partner na afloop van jouw Abonnement. Als je gebruik wilt blijven maken van het vitaliteitsabonnement van een partner, kan je bijvoorbeeld rechtstreeks bij de partner een nieuw abonnement afsluiten.

Laatst bijgewerkt op 27 oktober 2020.